Soalan Lazim
1. Masalah Log Masuk Tidak Normal
-
Pastikan rangkaian anda berfungsi dengan baik
-
Pastikan akaun UID dan kata laluan anda dimasukkan dengan betul
-
Beri perhatian kepada huruf besar dan huruf kecil kata laluan
2. Bagaimana untuk menukar kata laluan log masuk?
-
Log masuk ke WINBOX, klik "Saya" > "Tetapan" > "Tukar Kata Laluan Log Masuk"
3. Bagaimana untuk menukar pin pembayaran?
-
Log masuk ke WINBOX, klik "Saya" > "Tetapan" > "Ubah Suai Kod Pembayaran"
4. Bagaimana untuk menukar nombor telefon bimbit ?
-
Log masuk ke WINBOX, klik "Saya" > "Avater Gambar" > "No Mudah Alih"
5. Mengapa saya tidak menemui sebarang pilihan hiburan semasa log masuk ke WINBOX ?
-
Apabila pelawat log masuk (tanpa pengikat perujuk), dia tidak boleh memasuki mana-mana permainan dan tidak boleh mendeposit atau mengeluarkan wang tunai. Pelawat perlu menetapkan kebenaran untuk mengikat "perujuk yang disyorkan" untuk mencetuskan permainan dan fungsi cas semula
-
Langkah 1: Log masuk ke WINBOX, klik "Saya" > "Tetapan" > "Perujuk"
-
Langkah 2: Anda boleh mengimbas kod QR rakan anda atau kod QR penganjur yang terdapat di Internet untuk mengikat pengesyor. Selepas pengikatan selesai, semua operasi boleh dilakukan seperti biasa
6. Bolehkah saya log masuk pada peranti yang berbeza?
-
Untuk melindungi akaun anda, apabila menggunakan peranti yang berbeza untuk log masuk, anda perlu melengkapkan langkah "mengikat peranti".
-
Masukkan nombor telefon mudah alih anda pada peranti baharu untuk menerima kod pengesahan untuk log masuk
-
Rekod transaksi di bahagian atas sebelah kanan fungsi dompet boleh menapis pelbagai platform dan masa untuk melihat rekod transaksi terperinci. Di samping itu, kandungan pemindahan pengguna dibentangkan secara terperinci dalam fungsi ini.
8. Sejarah Pesanan
-
Fungsi sejarah pesanan menyimpan rekod cas semula dan pengeluaran pengguna. Klik rekod untuk melihat butiran
-
Jika tambah nilai dan pengeluaran anda tidak lulus atau menolak, anda boleh mengklik butiran untuk melihat sebabnya.