
BANTUAN
Perkhidmatan pelanggan yang terbaik
"Kami akan membantu anda mengembangkan kehidupan impian anda"
Frequently Asked Questions
LANGKAH 1: Muat turun Apk “WINBOX”.
Untuk pengguna IOS - https://88winbox.net/domain/redirect/winbox/ios-c
Untuk pengguna Android - https://88winbox.net/domain/download-apk/winbox/apk-c
Setelah Selesai pemasangan "WINBOX" ke dalam telefon anda, anda perlu membuat akaun WINBOX anda sendiri
Klik butang "Pendaftaran Pengguna Baharu", imbas kod QR yang disyorkan atau eksport kod QR terus daripada foto dalam album anda
Jika anda tidak mempunyai sebarang perujuk, sila klik butang “Daftar sebagai Pelawat” untuk mendaftar akaun anda.
LANGKAH 2: Cipta UID WINBOX anda sendiri
UID ialah nama pengguna akaun untuk log masuk ke APP WINBOX
Apabila memasuki halaman pendaftaran, anda perlu mencipta ID log masuk baharu dan dikehendaki menetapkan kata laluan
Tiga aksara terakhir UID tidak boleh semua nombor, dan aksara pertama mesti bermula dengan huruf (az) dan panjang memerlukan sekurang-kurangnya 6 dan maksimum 15 aksara. (Untuk cth: abcd88 atau abc1d23)
Kata laluan perlu sekurang-kurangnya 6 digit, Boleh sama ada semua dalam nombor atau huruf bercampur dengan nombor. (Untuk cth: 123488 atau abc123)
LANGKAH 3: Mengikat nombor telefon dan alamat e-mel anda
Setelah anda selesai menetapkan UID dan Kata Laluan anda sendiri.
Klik "Seterusnya" untuk memasuki halaman yang mengikat
Isikan nombor telefon bimbit atau alamat e-mel anda untuk menerima kod pengesahan
Setelah anda menyelesaikan semua langkah di atas, TAHNIAH anda telah mencipta Akaun WINBOX anda sendiri.
UID ialah Nama Pengguna Akaun anda; ia sama seperti nama anda.
Ia berfungsi untuk memastikan perlindungan akaun majoriti kumpulan pengguna, mengelakkan pengguna berniat jahat daripada penyelewengan dan penipuan serta membolehkan semua pengguna mendapat pengalaman yang paling selamat.
Nota: Akaun UID tidak boleh ditukar
Langkah 1: Klik “Bantuan” di bahagian bawah sebelah kanan halaman log masuk untuk mencari “Terlupa UID”
Langkah 2: Pilih pilihan "nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel" anda untuk memulihkan UID anda
Langkah 3: Masukkan nombor telefon mudah alih anda untuk menerima kod pengesahan kemudian anda akan mendapatkan semula UID anda
Langkah 1: Cari “Lupa Kata Laluan” di bahagian bawah sebelah kanan dalam halaman log masuk dan pilih untuk menetapkan semula kata laluan
Langkah 2: Pilih “nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel” untuk menetapkan semula kata laluan
Langkah 3: Masukkan nombor akaun UID anda yang betul dan nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel untuk menerima kod pengesahan
Langkah 4: Masukkan kata laluan baharu anda ke dalam kotak 2 dan klik “Seterusnya” untuk melengkapkan tetapan semula.
Langkah 1: Log masuk ke WINBOX > Saya > Avatar Gambar > No Mudah Alih
Langkah 2: Masukkan nombor telefon mudah alih anda dan klik Hantar Kod Pengesahan ke telefon mudah alih anda
Langkah 3: Masukkan kod pengesahan yang baru anda terima (daripada SMS)
Langkah 4: klik “Seterusnya” untuk melengkapkan pengikatan
Jika pengguna tidak mengikat akaun bank anda untuk pengeluaran, maka sistem akan terus membenarkan pengguna memilih akaun bank untuk pengeluaran
Langkah berikut menunjukkan cara untuk mengikat dengan akaun bank anda:
Langkah 1: Log masuk ke WINBOX dan klik “Saya” > “Akaun Bank”
Langkah 2: Klik “Tambah Akaun Bank”, masukkan nama akaun dan nombor akaun, klik “Seterusnya”, klik Hantar Kod Pengesahan dan isikan kod pengesahan untuk melengkapkan pengikatan bank.
Langkah 3: Pilih jenis bank anda, masukkan nama akaun dan nombor akaun anda, dan klik “Seterusnya”
Langkah 4: Klik untuk menghantar kod pengesahan dan isikan kod pengesahan untuk melengkapkan pengikatan akaun bank
Pin Pembayaran adalah untuk memastikan keselamatan untuk semua pengguna kami.Oleh itu, dengan membuat pin pembayaran ia berfungsi sebagai kod untuk keselamatan sekunder.
Semasa proses pemindahan dan pengeluaran, anda perlu memasukkan pin pembayaran anda untuk melengkapkan keseluruhan proses pemindahan.
Jika pengguna tidak membuat kod pembayaran sebelum membuat pemindahan, sistem akan mengarahkan pengguna menetapkan kod pembayaran seperti berikut:
Log masuk ke WINBOX, klik “Saya”>”Tetapan”>”Ubah Suai Kod Pembayaran” dan tetapkan pin pembayaran dua kali
Nota: Pin pembayaran terdiri daripada 6 digit. Untuk melindungi akaun anda, sila jangan tetapkan kata laluan yang terlalu mudah seperti: 123456 atau 888888.
Cip boleh diperoleh melalui sistem dan ia akan dikira berdasarkan rebat daripada pertaruhan pemain bawahan anda dan jumlah pertaruhan anda
_
Selain itu, cip juga boleh diperoleh daripada platform permainan "LIONKING". LIONKING akan memberi ganjaran banyak "HADIAH" sekali-sekala dan pengguna akan diberi ganjaran dengan memperoleh cip dengan jumlah yang berbeza di LIONKING.
_
Logo cip hijau kecil muncul pada ikon permainan, ini bermakna permainan tersebut menyokong cip untuk hiburan. Kini terdapat sokongan “EKOR”, “Poker Win” dan “Lion King” untuk bermain dengan cip
_
Cip adalah rebat yang diberikan kepada majoriti kumpulan pengguna tetapi ia tidak boleh ditarik balik. Namun begitu, selagi ia adalah pertaruhan yang sah, ia akan secara automatik ditukar kepada kredit
_
Cip akan disalurkan secara automatik ke dalam dompet pengguna melalui sistem berdasarkan setiap hari pada GMT + 8 15:00 hingga 16:00 tempoh masa
_
Jumlah pertaruhan akan ditetapkan semula setiap hari, dan pengiraan jumlah permulaan pertaruhan dan masa pembayaran balik adalah dari 12:00 hingga 11:59 keesokan harinya.