top of page
BANTUAN
Kami mempunyai perkhidmatan pelanggan yang terbaik
"Kami akan membantu anda mengembangkan kehidupan impian anda"
-
BAGAIMANA NAK MUAT TURUN WINBOX?LANGKAH 1: Muat turun Apk “WINBOX”. Untuk pengguna IOS - https://88winbox.net/domain/redirect/winbox/ios-c Untuk pengguna Android - https://88winbox.net/domain/download-apk/winbox/apk-c Setelah Selesai pemasangan "WINBOX" ke dalam telefon anda, anda perlu membuat akaun WINBOX anda sendiri Klik butang "Pendaftaran Pengguna Baharu", imbas kod QR yang disyorkan atau eksport kod QR terus daripada foto dalam album anda Jika anda tidak mempunyai sebarang perujuk, sila klik butang “Daftar sebagai Pelawat” untuk mendaftar akaun anda. LANGKAH 2: Cipta UID WINBOX anda sendiri UID ialah nama pengguna akaun untuk log masuk ke APP WINBOX Apabila memasuki halaman pendaftaran, anda perlu mencipta ID log masuk baharu dan dikehendaki menetapkan kata laluan Tiga aksara terakhir UID tidak boleh semua nombor, dan aksara pertama mesti bermula dengan huruf (az) dan panjang memerlukan sekurang-kurangnya 6 dan maksimum 15 aksara. (Untuk cth: abcd88 atau abc1d23) Kata laluan perlu sekurang-kurangnya 6 digit, Boleh sama ada semua dalam nombor atau huruf bercampur dengan nombor. (Untuk cth: 123488 atau abc123) LANGKAH 3: Mengikat nombor telefon dan alamat e-mel anda Setelah anda selesai menetapkan UID dan Kata Laluan anda sendiri. Klik "Seterusnya" untuk memasuki halaman yang mengikat Isikan nombor telefon bimbit atau alamat e-mel anda untuk menerima kod pengesahan Setelah anda menyelesaikan semua langkah di atas, TAHNIAH anda telah mencipta Akaun WINBOX anda sendiri.
-
APA ITU UID?UID ialah Nama Pengguna Akaun anda; ia sama seperti nama anda. Ia berfungsi untuk memastikan perlindungan akaun majoriti kumpulan pengguna, mengelakkan pengguna berniat jahat daripada penyelewengan dan penipuan serta membolehkan semua pengguna mendapat pengalaman yang paling selamat. Nota: Akaun UID tidak boleh ditukar
-
APA YANG PERLU DIBUAT JIKA LUPA AKAUN UID?Langkah 1: Klik “Bantuan” di bahagian bawah sebelah kanan halaman log masuk untuk mencari “Terlupa UID” Langkah 2: Pilih pilihan "nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel" anda untuk memulihkan UID anda Langkah 3: Masukkan nombor telefon mudah alih anda untuk menerima kod pengesahan kemudian anda akan mendapatkan semula UID anda
-
APA YANG PERLU DIBUAT JIKA LUPA KATA LALUAN UID?Langkah 1: Cari “Lupa Kata Laluan” di bahagian bawah sebelah kanan dalam halaman log masuk dan pilih untuk menetapkan semula kata laluan Langkah 2: Pilih “nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel” untuk menetapkan semula kata laluan Langkah 3: Masukkan nombor akaun UID anda yang betul dan nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel untuk menerima kod pengesahan Langkah 4: Masukkan kata laluan baharu anda ke dalam kotak 2 dan klik “Seterusnya” untuk melengkapkan tetapan semula.
-
BAGAIMANA UNTUK MENGIKAT ALAMAT E-mel?Langkah 1: Log masuk ke WINBOX > Saya > Avater Gambar > E-mel Langkah 2: Masukkan alamat e-mel anda dan klik Hantar Kod Pengesahan ke e-mel anda Langkah 3: Masukkan kod pengesahan yang baru anda terima (daripada e-mel) Langkah 4: Klik “Seterusnya” untuk melengkapkan pengikatan
-
BAGAIMANA NAK IKAT NOMBOR TELEFON BIMBIT?Langkah 1: Log masuk ke WINBOX > Saya > Avatar Gambar > No Mudah Alih Langkah 2: Masukkan nombor telefon mudah alih anda dan klik Hantar Kod Pengesahan ke telefon mudah alih anda Langkah 3: Masukkan kod pengesahan yang baru anda terima (daripada SMS) Langkah 4: klik “Seterusnya” untuk melengkapkan pengikatan
-
KENAPA PERLU MENGIKAT NOMBOR TELEFON BIMBIT ATAU ALAMAT E-MEL?Mengikat nombor telefon mudah alih atau alamat e-mel adalah mudah untuk anda menukar kata laluan atau mencari kata laluan pada masa hadapan. Ia boleh digunakan untuk menerima kod pengesahan
-
BAGAIMANA UNTUK MENGIKAT AKAUN BANK?Jika pengguna tidak mengikat akaun bank anda untuk pengeluaran, maka sistem akan terus membenarkan pengguna memilih akaun bank untuk pengeluaran Langkah berikut menunjukkan cara untuk mengikat dengan akaun bank anda: Langkah 1: Log masuk ke WINBOX dan klik “Saya” > “Akaun Bank” Langkah 2: Klik “Tambah Akaun Bank”, masukkan nama akaun dan nombor akaun, klik “Seterusnya”, klik Hantar Kod Pengesahan dan isikan kod pengesahan untuk melengkapkan pengikatan bank. Langkah 3: Pilih jenis bank anda, masukkan nama akaun dan nombor akaun anda, dan klik “Seterusnya” Langkah 4: Klik untuk menghantar kod pengesahan dan isikan kod pengesahan untuk melengkapkan pengikatan akaun bank
-
APA ITU PIN PEMBAYARAN?Pin Pembayaran adalah untuk memastikan keselamatan untuk semua pengguna kami.Oleh itu, dengan membuat pin pembayaran ia berfungsi sebagai kod untuk keselamatan sekunder. Semasa proses pemindahan dan pengeluaran, anda perlu memasukkan pin pembayaran anda untuk melengkapkan keseluruhan proses pemindahan.
-
BAGAIMANA NAK BUAT PIN PEMBAYARAN?Jika pengguna tidak membuat kod pembayaran sebelum membuat pemindahan, sistem akan mengarahkan pengguna menetapkan kod pembayaran seperti berikut: Log masuk ke WINBOX, klik “Saya”>”Tetapan”>”Ubah Suai Kod Pembayaran” dan tetapkan pin pembayaran dua kali Nota: Pin pembayaran terdiri daripada 6 digit. Untuk melindungi akaun anda, sila jangan tetapkan kata laluan yang terlalu mudah seperti: 123456 atau 888888.
-
TENTANG CIPCip boleh diperoleh melalui sistem dan ia akan dikira berdasarkan rebat daripada pertaruhan pemain bawahan anda dan jumlah pertaruhan anda _ Selain itu, cip juga boleh diperoleh daripada platform permainan "LIONKING". LIONKING akan memberi ganjaran banyak "HADIAH" sekali-sekala dan pengguna akan diberi ganjaran dengan memperoleh cip dengan jumlah yang berbeza di LIONKING. _ Logo cip hijau kecil muncul pada ikon permainan, ini bermakna permainan tersebut menyokong cip untuk hiburan. Kini terdapat sokongan “EKOR”, “Poker Win” dan “Lion King” untuk bermain dengan cip _ Cip adalah rebat yang diberikan kepada majoriti kumpulan pengguna tetapi ia tidak boleh ditarik balik. Namun begitu, selagi ia adalah pertaruhan yang sah, ia akan secara automatik ditukar kepada kredit _ Cip akan disalurkan secara automatik ke dalam dompet pengguna melalui sistem berdasarkan setiap hari pada GMT + 8 15:00 hingga 16:00 tempoh masa _ Jumlah pertaruhan akan ditetapkan semula setiap hari, dan pengiraan jumlah permulaan pertaruhan dan masa pembayaran balik adalah dari 12:00 hingga 11:59 keesokan harinya.
-
MACAM MANA NAK TAMBAH NILAI?Langkah 1: Log masuk ke WINBOX, klik “Saya” > “Dompet” > “Tambah Nilai” Langkah 2: Pilih bank yang mudah untuk anda deposit atau pindahkan (Nota: Jika anda memilih bank ini, akaun bank akan terikat pada akaun anda dan tidak boleh ditukar serta-merta) Langkah 3: Tandakan bacaan untuk bersetuju, klik “Seterusnya” Langkah 4: Isikan jumlah caj semula dan klik “Hantar” Langkah 5: Klik (+) untuk memuat naik deposit tunai atau dokumen pindahan, dan klik “Hantar” sekali lagi Tunggu sehingga sistem menyemak, jika anda mengikut langkah dengan tepat, maka pengecasan semula akan selesai dalam masa 5 minit Nota: WINBOX akan menukar nama akaun bank dan nombor akaun secara tidak teratur. Sila pastikan objek bank bagi deposit atau pindahan sepadan dengan akaun bank semasa
-
BAGAIMANA NAK PENGELUARAN?Langkah 1: Log masuk ke WINBOX, klik “Saya” > “Dompet” > “Keluar Kredit” Langkah 2: Isikan jumlah pengeluaran dan klik “Hantar” (Nota: Sila sahkan semula maklumat akaun bank anda adalah betul. Syarikat tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kerugian) Tunggu sehingga sistem menyemak jumlah pengeluaran dan kandungan, dan selesaikan pengeluaran dalam masa kira-kira 10-20 minit
-
PENGGUNAAN KOD QR WINBOXFungsi kod QR pelbagai guna WINBOX ialah "Promote", "Transfer" dan "Add Friends
-
BAGAIMANA MENGGUNAKAN KOD QR UNTUK PROMOSI?Kod QRnya sendiri membolehkan pihak ketiga mengenal pasti kod QR untuk pendaftaran dan platform muat turun melalui pengimbasan WeChat atau perisian aplikasi lain, dan menjadi perujuk mereka.
-
BAGAIMANA UNTUK MENCARI KOD QR ANDA?Klik ikon kod QR di bahagian bawah akaun peribadi WINBOX, klik "Simpan ke Album", supaya ia boleh disiarkan ke media sosial atau rakan, menjadi pengesyor majoriti kumpulan pengguna dan mendapatkan lebih banyak pendapatan
-
BAGAIMANA MENGGUNAKAN KOD QR UNTUK PINDAH WANG?Langkah 1: Klik ikon kod QR di bahagian bawah akaun peribadi WINBOX untuk mengimbas kod QR objek pemindahan Langkah 2: Jika album telefon mudah alih sudah mempunyai kod QR yang perlu dipindahkan, klik "Album" di bahagian atas sebelah kanan imbasan kod QR dan pilih kod QRnya. Langkah 3: Masukkan kod pembayaran 6 digit untuk melengkapkan transaksi pemindahan
-
BAGAIMANA UNTUK MENGHANTAR PERMINTAAN RAKAN MELALUI KOD QR?Klik pada “Kenalan” dalam akaun peribadi WINBOX untuk mencari “Rakan Baharu” Selain memasukkan akaun UID objek rakan, anda juga boleh menghantar permintaan rakan dengan mengimbas atau mengeksport imej kod QR.
-
MASALAH LOGIN TIDAK BIASAPastikan rangkaian anda berfungsi dengan baik Pastikan akaun UID dan kata laluan anda dimasukkan dengan betul Beri perhatian kepada huruf besar dan huruf kecil kata laluan
-
BAGAIMANA NAK TUKAR KATA LALUAN LOGIN?Log masuk ke WINBOX, klik “Saya” > “Tetapan” > “Tukar Kata Laluan Log Masuk
-
BAGAIMANA NAK TUKAR PIN PEMBAYARAN?Log masuk ke WINBOX, klik “Saya” > “Tetapan” > “Ubah Suai Kod Pembayaran”
-
MENGAPA SAYA TIDAK MENEMUI SEBARANG PILIHAN HIBURAN SEMASA LOG MASUK KE WINBOX?Apabila pelawat log masuk (tanpa pengikat perujuk), dia tidak boleh memasuki sebarang permainan dan tidak boleh mendeposit atau mengeluarkan wang tunai. Pelawat perlu menetapkan kebenaran untuk mengikat "perujuk yang disyorkan" untuk mencetuskan permainan dan fungsi cas semula Langkah 1: Log masuk ke WINBOX, klik “Saya” > “Tetapan” > “Perujuk” Langkah 2: Anda boleh mengimbas kod QR rakan anda atau kod QR penganjur yang terdapat di Internet untuk mengikat pengesyor. Selepas pengikatan selesai, semua operasi boleh dilakukan seperti biasa
-
APABILA PERLU LOGIN PADA PERANTI YANG BERBEZAUntuk melindungi akaun anda, apabila menggunakan peranti yang berbeza untuk log masuk, anda perlu melengkapkan langkah "mengikat peranti _ Masukkan nombor telefon mudah alih anda pada peranti baharu untuk menerima kod pengesahan untuk log masuk
-
REKOD TRANSAKSIRekod transaksi di bahagian atas sebelah kanan fungsi dompet boleh menapis pelbagai platform dan masa untuk melihat rekod transaksi terperinci. Selain itu, kandungan pemindahan pengguna dibentangkan secara terperinci dalam fungsi ini.
-
SEJARAH PESANANFungsi sejarah pesanan menyimpan rekod cas semula dan pengeluaran pengguna. Klik rekod untuk melihat butiran Jika tambah nilai dan pengeluaran anda tidak lulus atau menolak, anda boleh mengklik butiran untuk melihat sebabnya.
bottom of page